vrijdag 7 december 2007

In de bench






Voor een nacht terug had Babette iets in haar keel of zo en ging hard hoesten. Ik ongerust en kijken en ik kwam beneden, zaten er 7 puppies omhoog te kijken hahahha. Maar ze allemaal de bench uitgedaan, zodat Babette wat ruimte had. Alles was goed.
Het was echter al laat en ik dacht, ach ik doe de keukendeur dicht en ik laat ze wel los in de kamer. De volgende morgen werd ik wakker en dacht, wat hoor ik nou?
Ja hoor, alle puppies op de trap, eentje al bijna boven. Of ze wilden zeggen, is het boven ook gezellig en we willen NU eigenlijk eten.
Afijn, ze alleen in de woonkamer laten gaat dus niet meer. Ze mogen uiteraard de trap niet op. Toen heb ik gelijk besloten om het extra speel-dekbed maar weg te halen. Op dat dekbed gingen ze vaak lekker slapen ook. Ze zijn groot genoeg nu om op de plavuizen te spelen natuurlijk. En...dat werkt. Als ze nu willen slapen gaan ze automatisch de bench in. Willen we weg, dan hoeven we alleen maar het deurtje dicht te doen. Lekker makkelijk.

Geen opmerkingen: